Etichette

giovedì 24 ottobre 2013

WHAT DO YOU DO WHEN YOU HAVE A PROBLEM WITH A CO WORKER?

"What do you do when you have a problem with a co-worker?"

Usually when two co-workers have a problem, then they will just hate each other and try to be better than the other. You can't say this because it is the wrong way to handle it. I would probably not deal with the problem and hate the other person, but that is not what I would say in an interview. You can mention that you believe having to deal with a problem with a co-worker is difficult because competitiveness comes into factor. Along with this statement, follow up with how you would try to look beyond that to make your relationship better.

Short Answers

"If I have a problem with a co-worker, I believe it's so important to talk to them. Even if I'm the one with the problem, I want to know so I can be a better team mate."

"If I have a problem, I try to approach my co-worker and let them know as professionally as possible. If I'm the one with the problem, I'll politely ask what I can do to improve the relationship. I found that proper communication solves many problems."

"I've always been told that I'm a great person to work with, but if I were in a situation where I was having a problem, I believe I would work on our relationship by being more understanding."

Long Answer

"Well it all depends on if it's a personality conflict or an issue that is causing the problem. An issue is easy to deal with. I think I'd go and talk with the co-worker saying something like, 'If you have some time, I think it will be good for us if we talk about this issue.' Starting a conversation to deal with the problem with a co-worker is the hardest step, and if it's done properly, then the issue can easily be resolved. If it is a personality issue, then I would try to be more understanding and at worst deal with the problem by anticipating conflicts ahead of time to put myself in a position to either avoid it or to make it less of a problem."

This is showing answers by using scenarios. It is a solid answer but if you disagree, feel free to think of a good scenario that will fit you better.

"Cosa fare quando si ha un problema con un collega di lavoro?"

Di solito, quando due colleghi hanno un problema, allora saranno solo odiare l'altro e cercare di essere migliore rispetto agli altri. Non si può dire questo, perché è il modo sbagliato di gestire la cosa. Probabilmente non occuparsi del problema e odio l'altra persona, ma non è quello che vorrei dire in un'intervista. Si può citare che si ritiene avere a che fare con un problema con un collega di lavoro è difficile, perché la competitività viene in fattore. Insieme a questa dichiarazione, follow-up di come si dovrebbe cercare di guardare al di là di rendere il vostro rapporto migliore.

Brevi risposte

"Se ho un problema con un collega di lavoro, credo che sia così importante per parlare con loro. Anche se io sono quello con il problema, vorrei sapere così posso essere una squadra migliore amico."

"Se ho un problema, cerco di affrontare il mio collega di lavoro e di far loro conoscere nel modo più professionale possibile. Se io sono quello con il problema, io gentilmente chiedo cosa posso fare per migliorare il rapporto. Ho trovato che una corretta comunicazione risolve molti problemi ".

"Ho sempre detto che io sono una grande persona con cui lavorare, ma se fossi in una situazione in cui ho avuto un problema, credo che avrei lavorato sul nostro rapporto con l'essere più comprensione."

Lunga risposta

"Beh, tutto dipende se si tratta di un conflitto di personalità o di un problema che sta causando il problema. Un problema è facile da affrontare. Penso che mi piacerebbe andare a parlare con il collega dicendo qualcosa come, 'Se avete un po' di tempo, penso che sarà un bene per noi, se si parla di questo problema '. Avvio di una conversazione di affrontare il problema con un collega di lavoro è il passo più difficile, e se è fatto correttamente, allora il problema può essere facilmente risolto. Se è un problema di personalità, quindi vorrei cercare di essere più comprensione e nel peggiore dei casi affrontare il problema anticipando i conflitti prima del tempo per mettermi in condizione di evitare sia esso o per renderla meno di un problema. "

Questo sta mostrando risposte utilizzando scenari. Si tratta di una risposta solida, ma se non siete d'accordo, si sentono liberi di pensare di un buon scenario che si adatta meglio.

Nessun commento:

Posta un commento