Etichette

mercoledì 23 ottobre 2013

IF YOU HAVE PROBLEMS OR COMPLAINTS WITH YOUR JOB, WHY HAVENT YOU BROUGHT IT TO THEIR ATTENTION?

If you have problems or complaints with your current job, why haven't you brought it to their attention?

"If you have problems or complaints with your current job, why haven't you brought it to their attention?"

If the interviewer knows you have complaints about your current job, then they might ask you this question. Make sure the complaints are things that do not make you look bad. For example, having no opportunities is a good complaint, but not getting a good raise is a bad complaint. After you decide on the complaint, then you can create your answer around it. It is better to answer that you did bring this up multiple times. That way, you are displayed as honest.

Short Answers

"I actually told my manager several times. I told him about my desire to learn new things and take on new challenges, but there aren't many opportunities in my current group."

"I believe in being straightforward, and I told my manager on numerous occasion that I was interested in taking on more responsibilities. However, my current group doesn't have opportunities I'm looking for."

"After working the night shift for a couple of years, I wanted normal working hours. I told my manager about this, but there was no positions available for regular hour shifts."

Long Answer

"My biggest complaint is that there are no opportunities to grow. My manager tells me I'm doing great work, but I feel I am stuck at this level. I spoke with my manager for more work so I can grow and gain more experience, but unfortunately, there isn't any work to give. I even had a discussion about changing roles, but because there is no open headcount in other divisions, it was hard to do that. So I definitely conveyed my desire for more work or for change, but it was something they couldn't provide."

Having an employee that complains about a lot of things is an employee you do not want to hire. However, if an employee complains about not having enough work, it could be seen as a good complaint. Most work places have more work than resources, so giving more work isn't a problem. So this complaint shows that you are a person who wants to work and wants to learn. These are good traits and that makes this answer a good one.

"Se avete problemi o reclami con il tuo attuale lavoro, perché non avete portato alla loro attenzione?"

Se l'intervistatore sa che avete reclami riguardanti il ​​vostro lavoro corrente, poi si potrebbe chiedere a questa domanda. Assicurarsi che le lamentele sono cose che non ti fanno guardare male. Ad esempio, non avendo opportunità è un buon reclamo, ma non ottenere un buon rilancio è una cattiva denuncia. Dopo aver deciso in merito alla denuncia, quindi è possibile creare la tua risposta intorno ad esso. E 'meglio per rispondere a quella che hai fatto portare questo più volte. In questo modo, vengono visualizzati come onesto.

Brevi risposte

"Ho detto a mio manager più volte. Gli raccontai la mia voglia di imparare cose nuove e di affrontare nuove sfide, ma non ci sono molte opportunità nel mio gruppo attuale."

"Credo di essere semplice, e ho detto a mio manager in numerose occasioni che ero interessato a prendere maggiori responsabilità. Tuttavia, il mio attuale gruppo non ha opportunità che sto cercando."

"Dopo il turno di notte per un paio d'anni, ho voluto normale orario di lavoro. Ho detto al mio direttore di questo, ma non c'era posizioni disponibili per regolari turni di un'ora."

Lunga risposta

"La mia più grande lamentela è che non ci sono opportunità di crescita. Mio manager mi dice che sto facendo un ottimo lavoro, ma mi sento io sono bloccato a questo livello. Ho parlato con il mio manager per più di lavoro in modo da poter crescere e acquisire più esperienza , ma purtroppo, non c'è alcun lavoro di dare. Ho anche avuto una discussione su come cambiare i ruoli, ma perché non vi è organico aperto in altre divisioni, era difficile farlo. Così ho sicuramente comunicai il mio desiderio di lavorare di più o per il cambiamento, ma era qualcosa che non potevano fornire ".

Avere un dipendente che lamenta un sacco di cose è un dipendente non si vuole assumere. Tuttavia, se un dipendente si lamenta di non avere abbastanza lavoro, potrebbe essere visto come un buon reclamo. La maggior parte dei luoghi di lavoro hanno più lavoro di risorse, in modo da dare più lavoro non è un problema. Quindi questa denuncia dimostra che sei una persona che vuole lavorare e vuole imparare. Questi sono tratti bene e che rende questa risposta una buona.

Nessun commento:

Posta un commento