Etichette

giovedì 24 ottobre 2013

WHAT DO YOU DO WHEN A WORKER IS GIVING THE TEAM MORE PROBLEM THEM HELPING?

"What do you do when a worker is giving the team more problems then helping?"

If you have a lot of team work experience, you know that there are a lot of people like this. It is a fact that some people actually slow down the work than help the work. That is why this is a good question to ask. A good employee will know how to handle this situation. A bad employee will do all the work themselves. Although doing the work is good, it doesn't show that you can deal with different types of people.

Short Answers

"I follow a process of helping my coworker out in any way I can. This can include assistance in their portion of the work or by encouragement. If that doesn't work, then we redistribute the work to make sure everything is covered. I believe it's important to let my manager know of the problem as well."

"If the problem is related to a difficult task that a coworker cannot solve, then I'll get all the team members to help out. But if the problem is due to laziness or unwillingness to work, then I'll inform my manager of the problem."

"It's hard to deal with a worker that puts in great effort but slows down the team. I noticed it is best to tackle the problem early. One way I found that was helpful was to be more firm. This way, the project continues to move forward without so many interruptions due to small arguments."

Long Answer

"I've been in this situation a couple of times. One time, we organized and distributed easier work to the worker with problems. But this is only a short term solution. Most of the time, I end up spending a lot of time helping the person out. It might have been quicker if the rest of the team members did all the work, but I figure helping this person now will benefit us in our next project. Although this method doesn't work all the time, I really get excited when it does work. Then I know I really helped another person succeed and this in turn helps the company."

This answer will also work if you leave out the last two sentences. But I included the last two sentences to emphasize that helping other people succeed is really the truth instead of just words. If you choose the right way to say something, it sounds much more believable.

"Che cosa fate quando un lavoratore sta dando la squadra più problemi poi aiutare?"

Se hai un sacco di team di esperienza di lavoro, si sa che ci sono un sacco di gente come questa. E 'un fatto che alcune persone effettivamente rallentano il lavoro che aiutare il lavoro. Ecco perché questa è una buona domanda da porre. Un buon impiegato saprà come gestire questa situazione. Un brutto dipendente farà tutto il lavoro se stessi. Anche se fare il lavoro è buono, ma non dimostra che si può fare con diversi tipi di persone.

Brevi risposte

"Seguo un processo di aiutare il mio collega in ogni modo possibile. Ciò può includere l'assistenza nella loro parte del lavoro o per l'incoraggiamento. Se questo non funziona, allora noi ridistribuire il lavoro per assicurarsi che tutto è coperto. I credo che sia importante che il mio manager di sapere del problema, come pure ".

"Se il problema è correlato a un compito difficile che un collega non può risolvere, poi vado a prendere tutti i membri del team per dare una mano. Ma se il problema è dovuto a pigrizia o mancanza di volontà di lavorare, poi mi informo il mio manager di il problema ".

"E 'difficile trattare con un lavoratore che mette in grande sforzo, ma rallenta la squadra. Ho notato è meglio affrontare presto il problema. Un modo ho scoperto che era disponibile era di essere più ferma. In questo modo, il progetto continua a andare avanti senza tante interruzioni dovute a piccoli argomenti. "

Lunga risposta

"Sono stato in questa situazione un paio di volte. Una volta, abbiamo organizzato e distribuito più facile il lavoro al lavoratore con problemi. Ma questa è solo una soluzione a breve termine. Maggior parte del tempo, finisco per spendere un sacco di tempo aiutare la persona fuori. Avrebbe potuto essere più veloce se il resto dei membri del team ha fatto tutto il lavoro, ma immagino aiutare questa persona ora ci beneficerà nel nostro prossimo progetto. Anche se questo metodo non funziona per tutto il tempo, ho davvero eccitarsi quando funziona. Allora so io davvero aiutato un'altra persona riesce e questo a sua volta aiuta l'azienda. "

Questa risposta funziona anche se si lascia fuori le ultime due frasi. Ma ho incluso le ultime due frasi per sottolineare che aiutare gli altri ad avere successo è davvero la verità, invece di solo parole. Se si sceglie il modo giusto per dire qualcosa, suona molto più credibile.

Nessun commento:

Posta un commento