Etichette

giovedì 24 ottobre 2013

WHAT DO YOU DO WHEN YOU HAVE A PROBLEM WITH YOUR BOSS



"What do you do when you have a problem with your boss?"

This question is a little easier for me because I haven't had many directs I didn't like. It is easier to tell a manager your problems because they are in a position where they should accept listening to your problems. So in this case, I would answer it by showing some honesty trait.

Short Answers

"I'm very open with my manager. I feel it's important that my manager knows about how I feel. I always start a conversation and try and solve our differences through professional conversation."

"When I have a problem with my boss, I don't like to keep it bottled up. I want to resolve problems so I can work efficiently without distractions. So I always talk to my manager about the problems that I have openly."

"I deal with different types of people very well, but if I have a problem that affects my work, I will openly tell my manager and the reason why it's bothering me."

Long Answer

"I'm a very honest and open person. So anytime I have a problem with my boss, I always let him or her know. I make a list of things that bother me. I ask my boss for time to chat and I reveal these problems and the reasons for them. I want to make sure I'm not being offensive or sound like I'm accusing my boss of anything."

"Cosa fare quando si ha un problema con il tuo capo?"

Questa domanda è un po 'più facile per me, perché non ho avuto molti dirige le non mi è piaciuto. E 'più facile dire a un manager tuoi problemi, perché sono in una posizione in cui essi dovrebbero accettare ascolto ai vostri problemi. Quindi, in questo caso, vorrei rispondere, mostrando qualche tratto onestà.

Brevi risposte

"Sono molto aperto con il mio manager. Ritengo che sia importante che il mio manager sa di come mi sento. Ho sempre iniziare una conversazione e cercare di risolvere le nostre differenze attraverso la conversazione professionale."

"Quando ho un problema con il mio capo, non mi piace tenerlo imbottigliata. Ho voglia di risolvere i problemi in modo da poter lavorare in modo efficiente, senza distrazioni. Così ho sempre parlato con il mio manager dei problemi che ho apertamente."

"Ho a che fare con diversi tipi di persone molto bene, ma se ho un problema che riguarda il mio lavoro, voglio dire apertamente il mio manager e il motivo per cui mi preoccupa."

Lunga risposta

"Sono una persona molto onesta e aperta. Così ogni volta che ho un problema con il mio capo, ho sempre lasciare che lui o lei sa. Faccio un elenco di cose che mi preoccupano. Chiedo al mio capo per il tempo di chiacchierare e io rivelo questi problemi e le relative motivazioni. voglio essere sicuro che non sto essere offensivi o il suono come sto accusando il mio capo di nulla. "

Nessun commento:

Posta un commento