Etichette

martedì 22 ottobre 2013

DURING COLLEGE, HOW DID YOU SPEND YOUR SUMMER VACATIONS?

During college, how did you spend your summer vacations?

"During college, how did you spend your summer vacations?"

The best answer is to have spent your summer productively such as working as an intern. Even if you did only one intern, the interviewer will like that. The worst answer is to say you didn't do anything. Or say you worked in the supermarket to get some money so you can party at night. So think of something productive, and if you don't have an intern experience, you can say that you spent your summer learning something new.

"My last two summers of college, I did an intern for a consulting firm. I gained experience working on office solutions for large companies."

"I have a strong interest in traveling, so I used my summer to travel. I went to Europe, Australia, Brazil, and China."

"Every summer, I took extra English classes. I also took some drawing classes because it's one of my hobbies. So I spent my summers learning more things."

"My first two summers, I had to work to save money for tuition. But after saving enough money, I had a free summer. I actually ended up taking some computer classes to prepare myself for the business world. These days it's a requirement to know computers, so I prepared for that."

Although I said don't mention useless work, it is ok if it is for tuition. It shows financial responsibility. Finally, taking some computer classes for the summer is a great way to prepare for work life and it was a summer well spent. Make sure you have an answer that shows productivity.


Durante il college, come hai passato le vacanze estive?

"Durante il college, come hai passato le vacanze estive?"

La risposta migliore è di aver trascorso l'estate in modo produttivo come ad esempio lavorare come stagista. Anche se hai fatto un solo tirocinante, l'intervistatore sarà così. La risposta peggiore è quello di dire che non hai fatto niente. O dire che hai lavorato in un supermercato per ottenere dei soldi in modo da poter festa di notte. Quindi, pensare a qualcosa di produttivo, e se non si dispone di una esperienza stagista, si può dire che hai trascorso la tua estate imparare qualcosa di nuovo.

"Le mie ultime due estati di college, ho fatto uno stagista per una società di consulenza. Ho maturato esperienza di lavoro su soluzioni per ufficio per le grandi imprese."

"Ho un forte interesse per viaggiare, così ho usato la mia estate a viaggiare. Sono andato in Europa, Australia, Brasile e Cina."

"Ogni estate, ho preso lezioni di inglese in più. Ho anche preso alcune lezioni di disegno perché è uno dei miei hobby. Così ho trascorso le mie estati imparare più cose."

"I miei primi due estati, ho dovuto lavorare per risparmiare i soldi per le tasse scolastiche. Ma dopo aver salvato abbastanza soldi, ho avuto un libero estivo. Realtà ho finito per prendere alcune lezioni di informatica a prepararmi per il mondo business. Questi giorni è un obbligo di conosce i computer, così ho preparato per questo. "

Anche se ho detto di non parlare di lavoro inutile, è ok, se è per le tasse scolastiche. Essa mostra la responsabilità finanziaria. Infine, prendendo alcune lezioni di informatica per l'estate è un ottimo modo per prepararsi per la vita di lavoro ed è stata una estate ben spesi. Assicurarsi di avere una risposta che indica la produttività.

Nessun commento:

Posta un commento