Etichette

mercoledì 23 ottobre 2013

WHAT DO YOU DO WHEN YOU FEEL BURNED OUT?

"What do you do when you feel burned out?"

If you never burn out, then you are either superman or you don't work that hard. It is ok to admit to burning out at times, and you should provide an answer that shows how you deal with the times when you do get burned out.

Short Answers

"I think it's important to anticipate being burned out before it happens. But if a deadline requires me to work so much that I end up being burned out, I try to relax myself and get reenergized by not thinking about work at home and watching a good movie."

"When I feel burned out, I go to the gym and work out. This actually helps me because it moves the focus from my mind to my body. After a good work out, I really feel mentally rejuvenated."

"I usually use the weekends to engage in my personal hobbies to prevent me from burning out. I like to play tennis and golf, and these activities keep me mentally energized to work hard in the office."

Long Answer

"I try to prevent burning out by maintaining a healthy balanced life. I try to engage in personal hobbies outside of work such as playing the guitar or going for a hike. They keep me energized to work hard in the office. But if I do feel burned out, I like to rent a movie and relax for the night."

As you can tell, this is an easy answer. Many times a person who constantly works without a break can eventually become a bad employee by burning out. Being able to communicate exactly what you do during burnouts or how to prevent them indicates that you have balance. So simply listing a couple of hobbies and adding, 'keeps me energized to work hard in the office' is a good enough answer that the interviewer will accept.


"Cosa fai quando ti senti bruciato?"

Se non avete mai bruciare, quindi o si è superman o non si lavora così difficile. E 'ok per ammettere a bruciare, a volte, e si dovrebbe fornire una risposta che mostra come si tratta con i tempi in cui si vuole ricevere bruciato.

Brevi risposte

"Penso che sia importante anticipare di essere bruciato prima che accada. Ma se un termine è necessario che io lavori così tanto che finisco per essere bruciato fuori, cerco di rilassarmi ed essere rivitalizzato da non pensare al lavoro a casa e guardare un buon film. "

"Quando mi sento bruciato, io vado in palestra e lavorare fuori. Questa realtà mi aiuta perché si sposta il focus dalla mia mente per il mio corpo. Dopo un buon lavoro fuori, mi sento ringiovanito mentalmente."

"Io di solito uso i fine settimana di impegnarsi nei miei hobby personali per impedirmi di bruciare. Mi piace giocare a tennis, a golf, e queste attività tenermi mentalmente eccitato a lavorare sodo in ufficio."

Lunga risposta

"Cerco di evitare di bruciare da mantenere una vita sana ed equilibrata. Cerco di impegnarsi in hobby personali al di fuori del lavoro, come suonare la chitarra o fare una passeggiata. Continuano a me eccitato a lavorare sodo in ufficio., Ma se lo faccio sente bruciato, mi piace noleggiare un film e rilassarsi per la notte. "

Come si può dire, questa è una risposta facile. Molte volte una persona che lavora costantemente senza una pausa può alla fine diventare una brutta dipendente da bruciare. Essere in grado di comunicare esattamente quello che fai durante esaurimenti o il modo di evitare che indica la presenza di equilibrio. Quindi, semplicemente elencando un paio di hobby e aggiungendo, 'mi tiene eccitato a lavorare sodo in ufficio' è una buona risposta sufficiente che l'intervistatore accetterà.

Nessun commento:

Posta un commento