Etichette

giovedì 24 ottobre 2013

WHAT DO YOU DO WHEN YOU HAVE A PROBLEM WITH A DIRECT?



"What do you do when you have a problem with a direct?"

This is more of a question for management. There are multiple ways you can answer this, but you should show that you are responsible and that you know how to resolve these types of problems.

Short Answers

"I believe in open communication. I always analyze the problem and then tell my direct clearly. I always provide steps that we both can take to deal with the problem. This approach helps me because it shows my respect."

"In this situation, I believe communication is very important. I'll usually have a meeting with my direct on the problems I have. It's easier to work on a problem together when everyone involved is aware, so I always communicate the problems that I see."

"I believe feedback is important to solve problems with a direct. I meet with my directs regularly and always provide suggestions on how to improve. I also use this time to work out problems we might have. It's important to let my directs know where I stand so they don't have to make assumptions."

Long Answer

"Because I'm the manager, I feel it's my responsibility to improve the relationship. If the problem is work related, I'll narrow the problem down whether it's with his working style or another type of problem and assist in anyway I can. This would also involve providing feedback and suggestions on how to approach problems. But if our personality's conflict then I would try to be more understanding."

"Cosa fare quando si ha un problema con un diretto?"

Questo è più di una domanda per la gestione. Ci sono diversi modi si può rispondere a questo, ma si dovrebbe mostrare che sei responsabile e che si sa come risolvere questi tipi di problemi.

Brevi risposte

"Credo nella comunicazione aperta. Ho sempre analizzare il problema e poi dico la mia diretta chiaramente. Ho sempre fornisco passi che entrambi possiamo adottare per affrontare il problema. Questo approccio mi aiuta perché mostra il mio rispetto."

"In questa situazione, credo che la comunicazione è molto importante. Io di solito ho una riunione con il mio diretto sui problemi che ho. 'Più facile lavorare su un problema insieme quando tutti i soggetti coinvolti è consapevole, così ho sempre comunicare i problemi che ho vedere. "

"Credo feedback è importante per risolvere i problemi con un diretto. Incontro con la mia dirige regolarmente e fornire sempre i suggerimenti su come migliorare. Anche io uso questo tempo per capire i problemi che potremmo avere. E 'importante lasciare che il mio dirige so dove mi stare in piedi in modo che non c'è bisogno di fare ipotesi. "

Lunga risposta

"Perché io sono il manager, mi sento che è la mia responsabilità di migliorare il rapporto. Se il problema è il lavoro correlato, sarò a limitare il problema se è con il suo stile di lavoro o di un altro tipo di problema e assistere in ogni modo possibile. Ciò comporterebbe anche fornire commenti e suggerimenti su come affrontare i problemi. Ma se il conflitto della nostra personalità, quindi vorrei cercare di essere più comprensione ".

Nessun commento:

Posta un commento