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domenica 20 ottobre 2013

TELLING PERSON YOU WILL CALL THEM BACK

Telling person you will call them back

If you receive a question from a client or customer that you do not know, you can either tell them that you will find the answer for them, or tell them to call someone else. Let's learn how to do these things professionally.

"I don't have the answer right off hand. I'll need to find that information for you. Will it be ok if I call you back in about 30 minutes?"

"I believe I can find that information for you. It might take 10 minutes or so. Can I call you back with the information?"

"I'm not sure about the answer. I'll find the information and call you right back. Will that be ok?"

"I'm not sure about this one. Let me ask my manager. Can you please hold?"



Raccontare persona che si chiamerà di nuovo

Se si riceve una domanda di un cliente o un cliente che non si conosce, è possibile dire loro che troverete la risposta per loro, o dire loro di chiamare qualcun altro. Impariamo come fare queste cose professionalmente.

"Non ho la risposta giusta fuori mano. Ho bisogno di trovare le informazioni per voi. Sarà bene se ti chiamo di nuovo in circa 30 minuti?"

"Credo di poter trovare queste informazioni per voi. Si potrebbe richiedere 10 minuti o giù di lì. Posso chiamarti indietro con le informazioni?"

"Non sono sicuro della risposta. Troverò le informazioni e richiamo subito. Sarà che essere ok?"

"Non sono sicuro di questo. Vorrei chiedervi il mio manager. Potete per favore tenere?"

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