Etichette

mercoledì 23 ottobre 2013

TELL ME ABOUT A TIME YOU HAD A BIG DISAGREEMENT WITH YOUR BOSS

Tell me about a time you had a big disagreement with your boss.

"Tell me about a time you had a big disagreement with your boss. What did you do and what was the outcome?"

Here is another 'tell me about' question. You will have to think of an example of your own. The items you need to include in your answer should consist of you showing proper communication, taking appropriate action, and ending with a good outcome. It's perfectly natural to disagree with your boss. It is important how you react when you have a disagreement. Show the interviewer that you are professional about disagreements.

"I never really had a big disagreement with my manager. The only thing I can think of was when I recently got back from a business trip, my manager told me I had to go on another one the next day. In my previous company, it wasn't common to send someone on a business trip immediately, but another employee got sick so I had to fill in."

"I had a disagreement with my boss on how to do an assignment. It was easy to resolve by having a discussion on the pro's and con's of both methods. We didn't come to any conclusion which way was better, and I ended up performing the work the way my manager wanted. This was because in case I couldn't finish the assignment, he could easily pick up where I left off."

"I don't think I've had a large disagreement with my boss before, but I do remember a small disagreement. I received an email from my boss telling me that he wants me to stop the work I was doing on my project and give it to a co-worker. He wanted me to start on a new project immediately. I spent two and a half weeks on this project and I only had three days left. I really wanted to finish this and it didn't make sense for me to hand this project off to someone else. So I put some thought into it, went over to my boss's office, and asked him why this project couldn't wait three days. He made his argument and I still didn't agree. We discussed this for a while and we compromised by having someone help me finish the project I was working on so I can have some time to kick start the next project. That's the only experience I had with a disagreement, but I learned that it only takes simple dialog and a little compromise to overcome a disagreement."

I know this answer is long, but all types of 'tell me about' questions are long. You have to tell a story in the shortest way for them to understand while explaining the disagreement along with the outcome. It's a huge question and it will take a long time to master 'tell me about' questions. That is why you should diligent on these types of questions.


"Raccontami una volta che hai avuto un grande disaccordo con il vostro capo. Che cosa hai fatto e quello che è stato il risultato?"

Ecco un altro 'mi parli di' domanda. Si dovrà pensare a un esempio di tua scelta. Gli elementi che è necessario includere nella vostra risposta dovrebbe consistere di voi che mostra una corretta comunicazione, intraprendere azioni appropriate, e termina con un buon risultato. E 'perfettamente naturale essere d'accordo con il vostro capo. E 'importante come si reagisce quando si dispone di un disaccordo. Visualizza l'intervistatore che siete professionisti di disaccordi.

"Non ho mai avuto un grande disaccordo con il mio manager. L'unica cosa che posso pensare è stato quando ho recentemente tornato da un viaggio di lavoro, il mio manager mi ha detto che dovevo andare in un altro il giorno dopo. Nella mia azienda precedente, non era comune a mandare qualcuno in viaggio d'affari immediatamente, ma un altro dipendente si è ammalato, così ho dovuto riempire pollici "

"Ho avuto un disaccordo con il mio capo su come fare un incarico. Era facile per risolvere per avere una discussione sul pro ei contro di entrambi i metodi. Non siamo venuti ad una conclusione che modo era meglio, e ho finito per eseguendo i lavori nel modo mio manager ha voluto. Ciò è stato, perché nel caso in cui non ho potuto terminare l'incarico, avrebbe potuto facilmente riprendere da dove avevo lasciato. "

"Io non credo di aver avuto un grande disaccordo con il mio capo prima, ma mi ricordo di un piccolo disaccordo. Ho ricevuto una mail dal mio capo che mi dice che lui vuole che smetta il lavoro che stavo facendo il mio progetto e dare a un collega. Lui voleva me per iniziare un nuovo progetto immediatamente. Ho trascorso due settimane e mezzo in questo progetto e ho avuto solo tre giorni a sinistra. Volevo finire questo e non ha senso per me a portata di mano questo progetto a qualcun altro. Così ho messo qualche pensiero in esso, andai nell'ufficio del mio capo, e gli ho chiesto perché questo progetto non poteva aspettare tre giorni. Ha fatto la sua tesi e io ancora non era d'accordo . Ne ​​abbiamo discusso per un po 'e ci siamo compromessi da avere qualcuno aiutarmi a finire il progetto su cui stavo lavorando in modo da poter avere un po' di tempo per dare il via al progetto successivo. Questa è l'unica esperienza che ho avuto con un disaccordo, ma ho imparato che richiede solo semplice finestra e un piccolo compromesso per superare un disaccordo. "

So che questa risposta è lunga, ma tutti i tipi di 'dirmi di' domande sono lunghi. Dovete raccontare una storia nel modo più breve per loro di capire mentre spiega il disaccordo con il risultato. E 'una domanda enorme e ci vorrà molto tempo per padroneggiare' mi parli di 'domande. Ecco perché si dovrebbe diligente su questi tipi di domande.

Nessun commento:

Posta un commento