"Do you see that stapler? Convince me to buy it."
This is a test to see if you are an experienced salesperson. I do not have much sales experience but I would answer this question by thinking of salesman I encountered in the past that I felt was good. Think about your experience with sales people and list what they did. For example, they probably follow a format. First, they explain what the product is. Then they tell you the functionalities and where you can use it. Third, they should tell you how much easier it will make your work. Fourth, it should have a good warranty. The question didn't give you details. So feel free to make something up. It will show your creativity. Continuing, the product should have a good return policy. Finally, you can talk about the reduced price, or the price guarantee.
Short Answers
"This stapler is the newest model with easier to use features such as quick loading and safety protection. It also comes with a money back guarantee for any reason if you are not satisfied."
"This stapler is on sale for 30% off. The manufacturer is a new company so their prices are great right now. They have a great warranty program and it will save your company a lot of money with the substantial discount."
"This stapler has the best value. With a 15% lower sticker price, it provides identical functionality with the more expensive brands. It's durable and staples through more paper than the other brands."
Long Answer
"We are proud to carry this stapler. It's very durable and easy to use. Loading the staples is as simple as clicking this button on the bottom to open the top. The design is made with more curves to make it more appealing on the desk. It also is designed with more safety in mind. If you accidentally drop the staple on your foot or hit it with your hand, the curves are smooth enough where it will not break the skin. The warranty on the stapler is great too. It comes with a five year guarantee. We are currently offering this stapler for a low price of $19.99, and we have a low price guarantee. If you find a lower price in the next thirty days, we will gladly pay you the difference."
If you are applying for a sales position, you have to be ready to be able to sell anything in the room. I would recommend thinking about an outline. Get that in your head. Then use the outline to practice selling variety of things. You can use my answer as an outline covering features, functionality, safety, design, warranty, and price. But don't limit it to just these, if you have another idea, add it to this, or make up your own.
"Vedete che cucitrice? Convincermi a comprarlo."
Questo è un test per vedere se sei un venditore con esperienza. Non ho molta esperienza di vendita, ma vorrei rispondere a questa domanda pensando di venditore che ho incontrato in passato, che ho sentito è stato buono. Pensate alla vostra esperienza con persone di vendita e di elencare quello che hanno fatto. Ad esempio, probabilmente seguono un formato. In primo luogo, spiegano ciò che il prodotto è. Poi ti dicono le funzionalità e dove è possibile utilizzarlo. In terzo luogo, essi dovrebbero dirvi quanto più facile sarà fare il vostro lavoro. Quarto, dovrebbe avere una buona garanzia. La questione non ti ha dato i dettagli. Quindi sentitevi liberi di fare qualcosa. Si mostrerà la vostra creatività. Proseguendo, il prodotto deve avere una buona politica di ritorno. Infine, si può parlare del prezzo ridotto, o la garanzia di prezzi.
Brevi risposte
"Questa cucitrice è il più nuovo modello con il più facile da usare funzioni quali il caricamento rapido e protezione di sicurezza. Inoltre è dotato di una garanzia di rimborso per qualsiasi motivo, se non siete soddisfatti."
"Questa cucitrice è in vendita per il 30% di sconto. L'azienda produttrice è una nuova società così i loro prezzi sono ottimi in questo momento. Hanno un grande programma di garanzia e salverà la vostra azienda un sacco di soldi con il notevole sconto."
"Questa cucitrice ha il miglior valore. Con un prezzo di adesivo inferiore del 15%, fornisce funzionalità identiche con le marche più costose. E 'resistente e graffette per la carta più rispetto alle altre marche."
Lunga risposta
"Siamo orgogliosi di portare questo cucitrice. E 'molto resistente e facile da usare. Caricare i punti metallici è semplice come fare clic su questo pulsante in basso per aprire la parte superiore. Il disegno è realizzato con più curve per renderlo più attraente sulla scrivania . Inoltre è stato progettato con più sicurezza in mente. Se si fa accidentalmente cadere il fiocco sul piede o colpito con la mano, le curve sono abbastanza liscio dove non rompere la pelle. La garanzia sulla cucitrice è troppo grande. Si Viene fornito con una garanzia di cinque anni. Attualmente stiamo offrendo questa cucitrice per un basso prezzo di 19,99 dollari, e abbiamo una garanzia di prezzo basso. Se trovate un prezzo inferiore nei prossimi 30 giorni, saremo lieti di pagare la differenza ".
Se ti candidi per una posizione di vendita, bisogna essere pronti a essere in grado di vendere qualsiasi cosa nella stanza. Vorrei raccomandare a pensare a un contorno. Ottenere che nella tua testa. Quindi utilizzare il contorno di praticare la vendita di varietà di cose. È possibile utilizzare la mia risposta come un contorno che copre le caratteristiche, funzionalità, sicurezza, design, garanzia, e prezzi. Ma non limitarla ad una queste, se avete un'altra idea, aggiungerlo a questo, o fare il vostro proprio.
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