Etichette

domenica 20 ottobre 2013

DO YOU MANAGE YOUR TIME WELL?

Do you manage your time well?

"Do you manage your time well?"
"In what ways do you manage your time well?"


The first question is a little easier. The second question is more difficult because it requires an example. I'm going to give an example for the second question and you should be able to use it for the first question as well.

Short Answer
"I know I manage my time well because I'm never late to work, and I've never missed a deadline."

"I'm good at managing my time. I stay busy both at home and at work and being able to manage my time is necessary for me to do everything that I want to do."

"I manage my time well by planning out what I have to do for the whole week. It keeps me on track and evens helps me to be more efficient."

Long Answer

"Managing my time is one of my strong traits. I prioritize my tasks and this allows me to stay ahead of schedule. Each day I manage my time so I can achieve more than I set out to do. So managing my time in a goal oriented way is what I feel very comfortable doing."





Vuoi gestire il tuo tempo bene?

"Vuoi gestire il tuo tempo bene?"
"In che modo si fa a gestire bene il vostro tempo?"

La prima domanda è un po 'più facile. La seconda domanda è più difficile perché richiede un esempio. Ho intenzione di dare un esempio per la seconda domanda e si dovrebbe essere in grado di usarlo per la prima domanda pure.

Risposta breve
"So che gestisco il mio tempo anche perché non sono mai in ritardo al lavoro, e non ho mai mancato una scadenza."

"Sono bravo a gestire il mio tempo. Rimango impegnato sia a casa che sul posto di lavoro ed essere in grado di gestire il mio tempo è necessario per me di fare tutto quello che voglio fare."

"Io gestisco il mio tempo e di pianificazione che cosa devo fare per tutta la settimana. Mi tiene in pista e uniforma mi aiuta ad essere più efficiente."

Lunga risposta

"Gestire il mio tempo è uno dei miei forti tratti. Ho la priorità miei compiti e questo mi permette di stare al passo dei tempi previsti. Ogni giorno mi gestisco il mio tempo in modo da poter raggiungere più di che ho deciso di fare. Così gestire il mio tempo in un obiettivo modo orientato è quello che sento molto comodo fare ".

Nessun commento:

Posta un commento