Etichette

martedì 22 ottobre 2013

ARE YOU BETTER AT ANTICIPATING OR REACTING TO PROBLEMS


Are you better at anticipating or reacting to problems

"Which category do you fall under? A person who anticipates a problem well, or a person who reacts to a problem well?"

This is a tough question because both options look pretty good. My recommendation would be to answer depending on the position you are applying for. For example, if you are applying for a type of analyst or upper management position, then anticipating a problem would be more useful. However, if you are applying to be a nurse for a hospital emergency room, then reacting to a problem well is stronger.

Short Answers

"I think it's good to be good at both. But in my experience, I realized I react to problems better. Whenever I'm faced with a new problem, I know what steps to take to deal with the problem."

"I believe I'm strong in both, but I try to work more on anticipating problems. In this profession, it's very important to anticipate a problem and fix it before it becomes a real problem."

"I'm very observant and aware of what's going on, so I'm stronger at anticipating problems."

"I'm good at dealing with problems, so I'm a person who reacts to a problem well."

Long Answers

"I feel I react to problems well, but I'm much stronger at anticipating them. I'm a type of person that pays attention to detail, inconsistencies, and subtle signs. Basically, I want to find a potential problem and put measures in place to correct it before it happens. It's interesting to see how the people who deal with problems get rewarded for resolving the issue. What about the people who put the fire out before it even started? So anticipating problems before it happens is what I've always done and I believe it's important in any work environment."

"Being a nurse requires many skills. One of the important traits is to be able to react to problems well. Reacting to a problem well requires the ability for quick thinking, ability to think of all the options available, and maintaining self control in hectic times. In my spare time, I even think about creative problems that might come up. Since a problem can arise at any time and in any form, I try to be as creative as I can and I walk through the situation as if I'm dealing with the problem. So this has helped me to become very good at reacting to problems."

The answer gets stronger with examples, so if you have experienced something that you can explain, feel free to use include it in the answer. Also, if you are unsure about how to say it, remember that you can ask us.

Sei meglio ad anticipare o reagire a problemi

"A quale categoria si cade sotto? Una persona che anticipa bene un problema, o una persona che reagisce a un problema ben?"

Questa è una domanda difficile, perché entrambe le opzioni di guardare piuttosto bene. Il mio consiglio sarebbe quello di rispondere a seconda della posizione si sta candidando. Per esempio, se si stanno applicando per un tipo di analista o posizione gestione superiore, quindi anticipando un problema sarebbe più utile. Tuttavia, se si sta applicando per essere un infermiere di un pronto soccorso, quindi reagire a un problema così è più forte.

Brevi risposte

"Penso che sia bene essere bravi a entrambi. Ma nella mia esperienza, ho capito che reagisco ai problemi meglio. Ogni volta che mi trovo di fronte ad un nuovo problema, so quali misure adottare per affrontare il problema."

"Credo di essere forte in entrambi, ma cerco di lavorare di più sui problemi anticipando. In questa professione, è molto importante per anticipare un problema e risolverlo prima che diventi un problema reale."

"Sono molto attento e consapevole di quello che sta succedendo, così io sono più forte a problemi anticipando".

"Sono bravo a trattare con problemi, quindi sono una persona che reagisce a un problema di bene".

Risposte lunghe

"Sento di reagire ai problemi pure, ma io sono molto più forte di loro anticipazione. Sono un tipo di persona che presta attenzione ai dettagli, le incoerenze e segni sottili. Fondamentalmente, voglio trovare un potenziale problema e di mettere le misure in atto per correggerlo prima che accada. E 'interessante vedere come le persone che si occupano di problemi vengono premiati per la risoluzione del problema. Che dire delle persone che hanno messo il fuoco prima ancora di iniziare? Quindi prevedere i problemi prima che accada è quello che ho 'ho sempre fatto e credo che sia importante in qualsiasi ambiente di lavoro. "

"Essere un infermiere richiede molte competenze. Una delle caratteristiche importanti è quello di essere in grado di reagire ai problemi pure. Reagire a un problema ben richiede la capacità di rapidità di pensiero, la capacità di pensare a tutte le opzioni disponibili, e di mantenere il controllo di sé in frenetica volte. Nel mio tempo libero, ho anche pensare a problemi creativi che potrebbero emergere. Dal momento che un problema può sorgere in qualsiasi momento e in qualsiasi forma, cerco di essere creativo come posso e vado per una situazione come se io ' m affrontare il problema. Quindi questo mi ha aiutato a diventare molto bravi a reagire ai problemi ".

La risposta diventa più forte con gli esempi, quindi se avete sperimentato qualcosa che si può spiegare, non esitate a usare includerlo nella risposta. Inoltre, se non siete sicuri su come dirlo, ricorda che ci si può chiedere.

Nessun commento:

Posta un commento